گرده افشان

گرده افشان

100 زنبور عسلکا در آلاسکا

زنبورهای بومی در سرزمین خورشید نیمه شب

یک زنبور باهوش از شمعدانی وحشی در آلاسکا بازدید می کند.

4 اشکالی که به عشق احتیاج دارند

4 اشکالی که به عشق احتیاج دارند

نسخه کالیفرنیا

سوسک شاخ بلند شاخ گاو نر. اعتبار: USFWS (تصویر اصلاح شده)

ما در اینجا به راحتی از اصطلاح "اشکالات" استفاده می کنیم. اشکالات واقعی متعلق به خانواده ای است که به Hemiptera معروف است در حالی که سوسک ها حشرات خانواده Coleapotera هستند. تفاوت های اصلی در قسمت های دهان و نحوه رشد آنها از تخم به بزرگسالان است.

اکنون که ما به آن پرداختیم ، آیا می دانید سرویس ماهی و حیات وحش ایالات متحده بیش از 24 حشره را در کالیفرنیا محافظت می کند؟ در اینجا چهار خزنده تهدید شده و در معرض خطر کالیفرنیا آورده شده است که نیاز به برخی از عشق های این روز ولنتاین و فراتر از آن دارند.

1. سوسک زمین سبز دلتا

سوسک زمین سبز دلتا تقریباً یک اینچ طول دارد. اعتبار: USFWS

یک اشکال رنگی مانند یک سنگ قیمتی مطمئناً سزاوار عشق است. سوسک زمین سبز دلتا که فدرال تهدید شده است دارای نمای بیرونی زمرد و برنز درخشان است که به زیستگاه علفی آن می آمیزد. در امتداد ساحل استخرهای بهاری و در مناطق برهنه و پراکنده در مناطق چمنزار Jepson Prairie در بخش کوچکی از شهرستان Solano ، کالیفرنیا ، از خانه زیرزمینی خود درست به مناسبت روز ولنتاین بیرون می آید و تا اواسط ماه مه فعال است. با گرم شدن هوا ، آنها وارد فاز غیرفعال به نام دیاپوز می شوند که به آنها امکان می دهد تابستان خشک دره ساکرامنتو را حفظ کنند. متأسفانه ، ظاهر جذاب سوسک و نادر بودن آن باعث شده است که هدف جمع کننده های بی پروای اشکال باشد و از جمله فعالیت های دیگر ، تهدیدی برای بهبود آن است.

2. سوسک ژوئن کیسی

در عصر اوج ظهور ، مردان (مانند آنچه در اینجا نشان داده شده است) ، می تواند پرواز کند که بر روی زیستگاه شستشوی کویر خود پرواز می کنند ، تا حدودی شبیه گرد و غبار برف. هر سوسک هنگامی که آنها را در مزرعه پردازش می کنیم با تعداد و ترکیب رنگی منحصر به فرد مشخص می شوند. اعتبار: Joanna Gilkeson /USFWS

سوسک Casey’s June که در معرض خطر انقراض است بیشتر زندگی خود را در زیر زمین زندگی می کند. آنها از آوریل تا ژوئن برای جفت شدن ظهور می کنند. نرها می توانند پرواز کنند ، اما ماده ها بدون پرواز هستند. آنها فقط در پالم اسپرینگز ، کالیفرنیا ، در کمتر از 600 هکتار شستشوی صحرا و زیستگاه تراس مجاور وجود دارد. نرها از آنتن های چوبی ساخته شده از یک سری صفحات برگ مانند تشکیل شده اند که می توانند آن ها را با هم نگه داشته یا از بین ببرند تا بوی سوسک های ماده را تشخیص دهند. تحقیقات ، نظارت و بازیابی ما در حال انجام است.

3. سوسک شاخ دراز شاهین

ماده سوسک شاخ دراز دره درختچه در درختچه شاه توت. اعتبار: برایان هانسن /USFWS

نام سوسک طولانی شاخ دره که به شدت تهدید می شود از آنتن های متمایز آنها الهام گرفته شده است. این سوسک ها با طول ½ تا 1 اینچ ، تمام زندگی خود را با گیاهان شاه توت در سراسر شهرستانهای شستا و فرسنو در کالیفرنیا انجام می دهند. تلاش هایی برای بازیابی بوته های شاه توت در جنگل های ساحلی در سراسر دره مرکزی در حال انجام است. بیاموزید که در اینجا چگونه به حفاظت از سوسک شاخ دراز دره کمک می کنیم.

4. سوسک ببر Ohlone

سوسک های ببر بزرگسالان Ohlone دارای رنگ سبز برجسته ای روشن هستند. لاروهای آنها نیز شکارچی است ، فک های محکم و زائده ای شبیه قلاب دارد که آنها را در داخل سوراخ های خود لنگر می اندازد. عکس با مجوز از الکس جونز /دانشگاه کالیفرنیا ، سانتا کروز

سوسک های ببر در دوران پلیستوسن تکامل یافتند که ماموت ها و تنبل های غول پیکر زمینی در زمین پرسه می زدند. سوسک ببر Ohlone که در معرض خطر انقراض قرار دارد ، در شهرستان سانتا کروز یافت شد ،به دلیل قبیله بومی آمریکا که هزاره ها با آن همزیستی داشته اند نامگذاری شد. در حالی که این سوسک های سبز فلزی به راحتی می توانند جواهرات کم رنگ روی زمین اشتباه شوند ، آنها شکارچیان کاملا وحشی هستند. دید عالی و غرایز تیز و تیز آنها به آنها کمک می کند طعمه های غیرمنتظره ای را که از مسیر آنها عبور می کند پرتاب کنند. سال گذشته ، دو تن از زیست شناسان ما با همکاری در همکاری با مدیران محلی و متخصصان سوسک ببر از سراسر کشور ، اولین جابجایی سوسک های ببر بزرگسال در جهان را پیشگام کردند. اگر این جابجایی موفقیت آمیز باشد ، ممکن است موارد دیگری در آینده رخ دهد و به گسترش جمعیت آنها کمک کند!

همه در روز ولنتاین سزاوار عشق هستند ، حتی سوسک ها.

اگر هرگز با پتانسیل مواجه شدید جرم حیات وحش ، لطفاً آن را مستقیماً به افسران اجرای قانون ما گزارش دهید: 1-844-FWS-TIPS (397-8477) یا FWS_TIPS@FWS.GOV. لطفاً تصاویر ، پیوندها ، تصاویر ، موقعیت مکانی و غیره را در ایمیل (در صورت امکان) و هرگونه اطلاعات اضافی جهت کمک به تحقیقات بالقوه وارد کنید. سوالات مربوط به جرائم غیرمجاز را به lawenforution@fws.gov ارسال کنید. FWO ، سوزان سویر ، مسئول امور عمومی ، Klamath Basin و Rebecca Fabbri ، متخصص امور عمومی ، کالیفرنیا-گریت لسین

کوسه ها باید مورد احترام قرار بگیرند و نترسند

کوسه ها باید مورد احترام قرار بگیرند و نترسند

کوسه های چکش دار پوست دار در سطح بین المللی محافظت می شوند . عکس توسط NOAA

مدت هاست که کوسه ها جذابیت ما را فرا گرفته اند و قبل از اینکه دایناسورها در زمین پرسه بزنند ، در اقیانوس شنا می کنند. با این حال ، عواملی مانند تغییر آب و هوا ، آلودگی اقیانوس ها ، صید بی رویه و شکار غیرمجاز باله ها اکنون برخی از گونه های کوسه ها را در مناطقی از جهان با انقراض روبرو می کند.

چرا ما باید از کوسه ها محافظت کنیم؟

کوسه ها نقش مهمی در اکوسیستم های سالم اقیانوس ها بازی می کنند زیرا یک حیوان شکارچی برتر هستند - آنها جمعیت گونه های طعمه را در سطح سالم نگه می دارند و از رشد بیش از حد جلبک ها جلوگیری می کنند که باعث سقوط صخره های مرجانی می شود.

برخی از گونه های کوسه ها به ویژه در برابر صید بی رویه آسیب پذیر هستند زیرا به سرعت جمعیت نمی یابند. شبیه به انسان ، بیشتر گونه های کوسه عمر طولانی دارند ، رشد آنها کند است و سالها طول می کشد تا به بلوغ جنسی برسند. علاوه بر این ، کوسه ها همزمان فرزندان کمی به دنیا می آورند ، مرگ و میر زیادی در نوجوانان دارند و به ندرت تولید مثل می کنند.

به عنوان یک کالا ، تجارت قانونی کوسه وجود دارد و صنعت صید ماهی کوسه امرار معاش صادقانه ای را فراهم می کند برای بسیاری از. کوسه ها از طریق گردشگری غواصی ، جایی که انسان از مشاهده و یادگیری این غول های ملایم در زیر آب لذت می برد ، برای اقتصاد محلی نیز حیاتی است.

چرا کاهش تعداد کوسه ها در خارج از کشور وجود دارد؟

ایالات متحده آمریکا این موارد را اجرا می کند یک رویکرد مدیریت شیلات مبتنی بر علم که از صید بی رویه جلوگیری می کند و ذخایر را دوباره احداث می کند. با این حال ، صید بی رویه و ماهیگیری غیرقانونی کوسه ها فقط به دلیل باله های آنها ، برخی از جمعیت های خارج از کشور را تهی می کند. شگفت انگیزترین ، کوسه ها زنده زنده باله می شوند ، معروف به "کوسه زنی". هنگامی که باله آن قطع شد ، بدن به جایی که کوسه در هنگام خونریزی در آب غرق می شود ، پرتاب می شود و این باعث جذب بیشتر کوسه ها می شود. این عمل توسط چندین معاهده بین المللی ماهی تن ، قوانین فدرال ایالات متحده و برخی قوانین ایالتی ایالات متحده ممنوع است. ماهیگیران آمریکایی باید کوسه ای را با همه پره های آن به طور طبیعی به ساحل بیاورند.

باله های کوسه خشک می شوند و سپس برای تهیه سوپ باله کوسه فروخته می شوند و یک کاسه ممکن است به قیمت 100 دلار آمریکا به فروش برسد. سوپ باله کوسه نوعی غذای خوشمزه به حساب می آید و عمدتا در رویدادهای خاص سرو می شود و در رستوران های سراسر دنیا یافت می شود. سوپ غضروفی از سراتوتریشیا ، ماده ای مانند کراتین درست می شود. این رشته های بلند و باریک پروتئین بیشتر در باله های پشتی ، سینه ای و پایین دانه شایع هستند. بنابراین ، این باله ها مطلوب ترین و اغلب در تجارت غیرقانونی هستند.

یک کاسه سوپ باله کوسه. عکس توسط Andrew Fung /Wikimedia Commons

حمایت های بین المللی

امروزه چندین گونه کوسه تحت کنوانسیون تجارت بین المللی گونه های جانوری و گیاهان در معرض خطر (CITES) در سطح بین المللی محافظت می شوند ، از جمله کوسه خاردار ، ابریشمی ، آبشار ، کوسه سفید بزرگ ، اقیانوس سفید ، کوسه های نهنگ و نهنگ ؛ سه نوع کوسه چکش دار (پوسته پوسته ، عالی و صاف) ؛ و کوسه های ماکو کوتاه باله و باله بلند. جدیدترین موارد اضافه شده ، گونه هایی از کوسه های دریایی (دریای آزاد) است. بسیاری از این گونه های محافظت شده دارای باله های بزرگ هستند که برای پاسخگویی به تقاضای بازار سوپ باله کوسه در سطح بین المللی مورد معامله قرار می گیرند.

این سرویس چه کاری انجام می دهد؟

به عنوان نهاد اجرای CITES در ایالات متحده ، برنامه خدمات بین الملل سرویس اساس علمی و نظارت را برای اطمینان از آن فراهم می کندکه تجارت بین المللی گیاهان و حیوانات قانونی و پایدار است. در حال حاضر 183 عضو CITES وجود دارد که شامل 182 کشور عضو و اتحادیه اروپا است. کوسه هایی که در بالا ذکر شد تحت CITES در حدی محافظت می شوند که تجارت بین المللی را مجاز می داند به شرطی که برای زنده ماندن گونه ای مضر نباشد و فراهم کند که نمونه ها به طور قانونی و بدون نقض قانون صلاحیت ایالتی ، فدرال یا سایر کشورها ، از جمله هر اقدامی که توسط یک سازمان مدیریت شیلات منطقه ای اتخاذ شده است.

دفتر اجرای قانون خدمات (OLE) متعهد به اجرای قوانین فدرال و معاهدات بین المللی است که از حیات وحش محافظت می کند. به لطف قوانینی مانند قانون Lacey و گونه های در معرض خطر ، OLE حدود 35 تن باله کوسه محافظت شده توسط CITES را که از سال 2016 به طور غیرقانونی از طریق ایالات متحده حمل می شد ، ضبط کرده است.

همکاری با گمرک و مرزبانی ایالات متحده ، صدها باله غیر قانونی کوسه را از رسیدن به مقصد حمل و نقل باز داشته است. عکس توسط USFWS

شرکای خدمات با گمرک و حفاظت از مرزهای ایالات متحده (CBP) ، گارد ساحلی ایالات متحده (USCG) ، اداره ملی اقیانوس و جوی (NOAA) و سایر نهادهای ایالتی و فدرال برای مقابله با غیرقانونی تجارت کوسه. همکاری بین دفاعی برای کشف محموله های غیرمجاز ، دارای برچسب دروغ و پنهان ضروری است.

باله های کوسه محافظت شده توسط CITES به طور غیرقانونی از طریق محموله های هوایی ، محموله های دریایی ، چمدان های شخصی و حمل بار سریع کشف شده اند. از طریق هدف گیری پیشرفته ، بازرسان حیات وحش و عوامل ویژه OLE در کشور ما حملات بزرگ حمل و نقل را انجام داده اند. نمونه هایی از محموله ها و گونه های کوسه عبارتند از:

· سیاتل ، واشنگتن: 4 تن ایالات متحده حاوی پره های بزرگ چکش و کوسه های سفید اقیانوسی ؛

· اوکلند ، کالیفرنیا: 27 تن آمریکا که حاوی چکش پوسته پوسته ، چکش صاف ، نوک سفید اقیانوسی و باله کوسه پرنده ؛

· ممفیس ، تنسی: 628 باله کوسه جداگانه از گونه هایی که شامل چکش صاف ، چکش بزرگ و پره های چکش پخته شده است ؛

· آنکورج ، آلاسکا: 1،191 پوند حاوی باله های کوسه بزرگ چکشی ؛

· لوئیزویل ، کنتاکی: 110 پوند حاوی کوسه ابریشمی و باله های کوسه سفید اقیانوسی ؛ و

· میامی ، فلوریدا: 1،394 پوند حاوی چکش بزرگ ، چکش پخته شده و باله های کوسه ابریشمی.

در پاسخ به افزایش فعالیت قاچاق حیات وحش ، OLE تیم مقابله را آغاز کرد که متشکل از بازرسان ارشد حیات وحش است که هدف آنها مبارزه با قاچاق حیات وحش از طریق افشای مسیرهای جنایی ، تولید اطلاعات در مورد قاچاق حیات وحش و هماهنگی اقدامات بازرسی ملی است. تیم جلوگیری از بازرسی حیات وحش به گونه ای طراحی شده است که کارآمد ، منسجم ، انعطاف پذیر ، مثر و مبتنی بر نتایج باشد. یک موفقیت اخیر در عملیات دستکش پنهان بود.

"ناظر ما نیست" ، ناظر منطقه ای حیات وحش اوا لارا گفت. "OLE متمرکز و متعهد است تا باله های غیرقانونی کوسه را از طریق ایالات متحده عبور دهد. در سراسر کشور ما ، بازرسان حیات وحش ما افراد حرفه ای آموزش دیده ای هستند که می دانند چه گونه های حیات وحش قانونی یا غیرقانونی است. همه ما سخت تلاش می کنیم تا گونه های حیات وحش را که در معرض خطر هستند و تجارت بازار سیاه را مختل می کنند ، حفظ کنیم. "

جشن های حفاظت از قبیل" هفته کوسه "بنیاد یادگیری را برای کشف دلایل دوست داشتن کوسه ها و ترس از آنها فراهم می کند. آنها برای سلامت سیاره ما بسیار مهم هستند و سرویس و شرکای ما به تلاش خود برای اطمینان از ماندن کوسه ها در منطقه ادامه می دهنداین سیاره ممکن است نسل های آینده از آنها بهره مند شوند.

برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به https://www.fws.gov/le/stories.html

برای اطلاعات در مورد نحوه CITES مراجعه کنید آثار: https://www.fws.gov/international/cites/how-cites-works.html و حمایت های مربوط به CITES برای کوسه ها و پرتوهای: https://www.fws.gov/international/permits/by-species /sharks-and-rays.html

توسط جان گلدمن ، بازرس حیات وحش ، دفتر اجرای قانون

ایستادن در رودخانه با ماهی: درسی در مدیریت مردم

ایستادن در رودخانه با ماهی: درسی در مدیریت مردم

اخیراً ، من در حال مصاحبه با نامزدی برای سمت مدیریت بودم ، که او با افتخار توضیح داد ، "وقتی من کار خود را به خوبی انجام می دهم ، همه چیز ساکت است. " این به نظر کافی منطقی به نظر می رسد: هیچ خبری خبر خوبی نیست ، درست است؟ خوب ، با توجه به تجربه من به عنوان کارمند و مدیر در دنیای استارتاپ ، من فهمیدم که این یک تصور غلط کامل است ، و عواقب بالقوه مخربی برای رشد کسب و کار دارد.

اولین باری که من وظیفه مدیریت آن را داشتم یک تیم ، من تلاش کردم کلمات را پیدا کنم تا فاصله ای را که بین خودم احساس می کردم و گزارش های مستقیم خود را توصیف کنم. من سرانجام به استعاره مبهم ایستادن در رودخانه با ماهی رضایت دادم. این راهی برای من بود که بتوانم پویایی قدرت را بین رهبران و زیردستان تجسم کنم ، که می تواند مانع رسیدن بینش ارزشمند به کسانی شود که دارای صلاحیت رسمی هستند.

ایستادن در رودخانه با ماهی به معنای

<است p> خود را در یک روز گرم بهاری که در یک رودخانه کم عمق ایستاده اید ، تصویر کنید. شما منظره ای واضح از کوه ها و چشم انداز اطراف دارید. بسیار ساکت است تنها چیزی که می توانید بشنوید ، پاشیدن نرم است.

با این وجود در حالی که در زیر سطح قرار دارید ، دسته ای از ماهیان کاملاً وحشت زده هستند. آنها عصبانی شده اند ، استرس دارند و ناامید شده اند. آنها نمی دانند که در بالای سطح زمین چه می گذرد و حتی نمی دانند چگونه به کسی که می تواند کمک کند برسند. واضح است که بین شما و ماهی یک خلا وجود دارد.

< عواقب این پویایی برای من روشن شد وقتی که من در تلاش بودم تا به رئیس خودم در استارتاپی به نام Castle دسترسی پیدا کنم ، پس از آنکه م foundسسان تصمیم گرفتند بخشی از شرکت را به اوکلند ، کالیفرنیا منتقل کنند ، و بقیه اعضای تیم را عقب بگذارند در دیترویت ، میشیگان. ما با موضوعات جدی روبرو بودیم ، و اگرچه احساس می کردم که به وضوح در مورد شدت صحبت می کنم ، اما پاسخ اغلب این بود: "این اولین کسی است که درباره آن می شنوم." تیم ما در دیترویت نتوانست مشکلات را بنویسد زیرا ما دست اول با آنها سر و کار داشتیم ، اما از نظر رهبری در کالیفرنیا دور از چشم بودیم. خیلی طول کشید تا دیدند همه ما غرق شده ایم. این شرکت در سال 2018 تعطیل شد.

اکنون می توانید ببینید که چرا من نگران فرض کاندیدا مبنی بر "ساکت = خوب" هستم. گاهی اوقات سکوت در واقع نشانه ای از کانالهای ارتباطی با کیفیت پایین است که باعث می شود رهبری از نظرات انتقادی در مورد عملکرد آنها ، ناکارآمدی روزمره و نگرانی کارکنان در مورد تصمیمات و جهت دهی شرکت ها غافل شوند.

چرا اطلاعات سطح را نمی شکند

برای درک سکوت بالای سطح ، ما باید به روندهای تفکر مدیران و کارکنان آنها نگاه کنیم.

کارکنان پیش بینی واکنش منفی

اگر کارمندی معتقد باشد که مدیرش در برابر انتقادات انتقادی واکنش دفاعی نشان می دهد ، در ارائه هر گونه تردید تردید می کند. شما احتمالاً در دوره ای از زندگی خود آنچه می خواهید بگویید را فیلتر کرده اید زیرا نمی خواستید رابطه خود را با سرپرست خود پیچیده کنید ، یا حتی شغل خود را از دست بدهید. و با قطع این منبع بازخورد ، یک مدیر ممکن است هرگز با کمبودهای خود روبرو نشودو بنابراین هرگز بهبود نخواهید یافت.

به طور مشابه ، اگر کارمندی هستید که سعی در ایجاد نگرانی دارد ، فایده ای ندارد ، ممکن است دلسرد شده و از بازخورد آینده خودداری کنید. بگذارید بگوییم شما این واقعیت را مطرح می کنید که مدیر شما همیشه دیر به جلسات می رود ، اما بعد از اینکه بازخورد را تأیید کردند ، دیر نشان داده می شوند. شما از تلاش برای تغییر آنها منصرف می شوید و مدیر تصور می کند دیگر مشکلی نیست.

مدیران زمینه را تأیید نمی کنند

قضاوت در مورد جدی بودن یک مسئله برای مدیران دشوار است. مسئله زمانی است که آنها فقط دست دوم راجع به آن می شنوند و همین امر باعث می شود نگرانی های مهم را نادیده بگیرند. همه مدیران این واقعیت را در نظر نمی گیرند که برای ایجاد محکومیت کافی برای ایجاد زنگ هشدار ، به کارکنان زمان می برد. بنابراین تا زمان رسیدن اطلاعات به سطح مدیریت ، می تواند در نقطه جوش باشد و باید جدی گرفته شود.

من به عنوان اولین نقش مدیریتی ارتقا یافتم ، بنابراین در اصل از ماهی بودن به ایستادن بالای آب رسیدم. در موقعیت جدیدم ، به سرعت فهمیدم که دیگر از بحث های کانال پشت تیم در مورد ناامیدی های روزمره ، شکایت از مشتریان خاص خاص و مشکلات مربوط به سیستم های ناکارآمد پیروی نمی کنم.

من رئیس آنها بودم ، بنابراین منطقی بود که آنها نمی خواستند مرا با این نگرانی ها اذیت کنند و نمی خواستند که ناامیدی آنها را به عنوان شکایت های کودکانه تعبیر کنم. اما از آنجا که من با مباحث مربوط به همسالان آشنا بودم ، می دانستم وقتی کسی مسئله ای را مستقیماً با من در میان می گذارد ، معمولاً این بدان معناست که با گذشت زمان در حال افزایش بوده است و فقط در صورت عدم رسیدگی به این وضعیت بدتر خواهد شد.

بهبود ارتباط بین مدیران و کارمندان

مطمئناً همه ما می توانیم به موقعیت هایی فکر کنیم که داشتن فیلتر امر خوبی است. در غیر این صورت ما در محیط کار بسیار درگیری خواهیم داشت. من قطعاً توصیه نمی کنم رئیس خود را نفرین کنید یا به حریم خصوصی کارمندان خود حمله کنید. اما بهترین روش ها برای اطمینان از داشتن صدای ماهی وجود دارد.

نکته برای مدیران: شیرجه رفتن در آب

در نهایت ، سریعترین راه برای درک اینکه چه خبر است. با تیم شما شنا کردن است. صرف مقداری وقت در کنار گزارش های مستقیم خود برای انجام کار ، سایه انداختن کار آنها و بررسی نحوه گذراندن وقت خود ، درک بهتری از کار آنها و محل گلوگاه ها به شما می دهد. با این حال ، تا زمانی که در مرحله آخر واقعاً رفع نگرانی هایی که شناسایی کرده اید ، گام نهایی را بردارید اعتماد و احترام ایجاد نخواهید کرد.

همیشه زیر آب بودن پایدار نیست ، بنابراین در زیر چند نکته عملی برای اقامت در زیر آورده شده است. با تیم خود هماهنگ شوید.

س questionsالات خود را وارد کنید 1: 1s: سرمایه گذار و کارآفرین بن هوروویتز در کتاب قدرت سخت درباره چیزهای سخت درباره قدرت س questionsالات می نویسد. نزدیک بودن و داشتن یک سیاست درب باز خوب است ، اما کافی نیست. برای پشتیبانی از تیم خود باید این اطلاعات را بخواهید و براساس آنچه پیدا کردید عمل کنید. برای شروع ، لیستی از سوالات مورد علاقه ورود به من را بررسی کنید. ارسالنظرسنجی های منظم: در دو شرکت آخر خود من فرم های خودکار Google را ایجاد کردم که آنها را "بررسی و انعکاس" می نامم و 3 س askedال را مطرح می کند: در این هفته چه کاری برای شما مناسب بود؟ با چه چالش ها یا گلوگاه هایی روبرو شدید؟ دوست دارید هفته آینده چه مواردی را بهبود ببخشید؟ من دوست دارم این را در یک رسانه ناهمزمان ارسال کنم زیرا به گزارش های مستقیم شما فرصت می دهد تا پاسخ های متفکرانه ای ارائه دهند. من دستورالعمل هایی را در مورد چگونگی تنظیم و خودکار کردن فرآیند با استفاده از Google App Scripts آورده ام. این جایگزین بازخورد عملکرد نیست ، که موضوع مقاله دیگری است. این می تواند فرصتی باشد تا بصیرت و سرخوردگی های آنها را به طور آشکار به اشتراک بگذارید ، بدون اینکه بخواهید به احساسات خود آسیب برسانید یا واکنش منفی را تحمل کنید. هدف از این جلسه جمع آوری بینش های ارزشمند آنها است ، اما اگر ترجیح می دهید برخی اطلاعات با مدیر آنها در میان نگذارد ، اجازه دهید آنها را خارج از پرونده نگه دارند.

نکته برای کارمندان: سر و صدا کردن

به اشتراک گذاشتن نگرانی ها و انتقادات و انتقادات انتقادی نسبت به شخصی که در موقعیت قدرت است کاری بسیار ترسناک و ترسناک است. اما ، اگرچه می تواند ناراحت کننده باشد ، اما اگر می خواهید مشکلی که مشاهده می کنید بهتر شود ، شناخت آژانس نمایندگی ای که برای ایجاد اتفاقات دارید مهم است. بعضی اوقات برای اینکه متوجه شوید باید از آب بیرون بپرید.

ارائه آن را متفاوت: اگر سعی کرده اید برخی از نگرانی ها را با مدیر خود در میان بگذارید ، اما هیچ شانسی نداشتید ، مطمئن شوید که در روشی که برای برقراری ارتباط استفاده کرده اید تأمل کرده اید. اگر داده های جذاب ، مثالهای خاص یا برنامه عملیاتی را به آنها نشان دهید ، مدیر شما احتمالاً این مشکل را مشاهده می کند. تلاش برای چگونگی ارائه مسئله می تواند به مدیر شما کمک کند تا سریعتر وارد هیئت مدیره شود. اغلب آن را ارائه دهید: اگر به آنچه در مورد آن صحبت کردیم با "عدم تأیید متن" فکر کنید ، ممکن است متوجه شوید که برخی از مدیران از فرکانسی که آنها در مورد یک مسئله می شنوند به عنوان میانبر برای درک شدت آن استفاده کنید. تصور نکنید که به اشتراک گذاشتن چیزی یکبار برای فوریت دادن همیشه کافی است. بعضی اوقات برای دیدن نتایج باید چرخ چرخید. در این باره کاری انجام دهید: سرانجام ، پس از تلاش صریح در استفاده از دو نکته اول ، اگر تغییر محسوسی مشاهده نکردید ، ممکن است وقت آن است که امور را به دست خود بگیرید. پیشنهاد خود را امتحان کنید ، از رهبر دیگری در سازمان راهنمایی بگیرید یا حتی در صورت لزوم به رئیس رئیس خود برسید. هک ، شما حتی ممکن است مجبور به ترک کار شوید.

شنا به جلو

به نظر من پویایی محیط کار بسیار جذاب است زیرا با وجود صدها کتاب و مقاله در این زمینه ، اکثر مردم این کار را نمی کنند مثل مدیرانشان. محل کار پر از وقت و منابع هدر رفته است ، اما ما می توانیم با تأمل در نحوه برقراری ارتباط با یکدیگر راهی برای شنا به جلو پیدا کنیم.

پرندگان دریایی آلاسکا

پرندگان دریایی آلاسکا

پرندگان دریایی

سفر عکاسی در امتداد ساحل آلاسکا و زیستگاه های دریایی

گربه های سیاه پا Kittiwakes در خلیج یخچال طبیعی آلاسکا