"من قصد دارم تعمیر کامپیوتر و دفاع شخصی را انجام دهم کلاس تکواندو ، زیرا می ترسم مردم مرا زیبا ببینند و به من صدمه بزنند. " تری

"من قصد دارم تعمیر کامپیوتر و دفاع شخصی را انجام دهم کلاس تکواندو ، زیرا می ترسم مردم مرا زیبا ببینند و به من صدمه بزنند. " تری

من بیست و شش سال ازدواج کردم. پس از مرگ او ، دولت خیلی خوب نبود. آنها همه چیزهایی را که من داشتم ، گرفتند. او بدهکار بود و من نمی دانستم. سیاتل را ترک کردم. در واقع من به سمت ساحل شرقی حرکت می کردم ، اما تا آنجا پیش نرفتم. سان فرانسیسکو مکان خوبی برای بودن است. وقتی بلند می شوم ، راحت تر می شوم و در خیابان ها قدم می زنم و شروع به خوردن صبحانه می کنم. من دیروز غذا نخوردم ، بنابراین امروز واقعاً گرسنه هستم. و هیچ چیز را بدیهی نگیرید با هر چیزی که دارید خوشحال باشید. ”

من همین جا در خیابان ها می خوابم. چاره ای ندارم سعی می کنم نامرئی باشم. من اینجا هستم و کار زیادی برای انجام دادن ندارم ، اما با مشکل روبرو می شوم و توسط پلیس فریاد می زنم. شهر پناهگاه کافی برای گردش ندارد و فکر می کند مردم یک راه مشخص هستند ، و ما چنین نیستیم. همه ما چیزهای متفاوتی داریم در حال رخ دادن است ؛ طرز فکر و چیزهای دیگر دولت به این افراد خم نمی شود. اگر به روش خاصی مطمئن نیستید ، در آن جا مناسب نیستید.

< /img> "من غذای واقعی را دوست دارم. من مرغ سیر درست می کردم. من از وقتی که اینجا بودم چنین چیزی نداشتم. 10-15 سال می گذرد. ​​”

من درخواست کمک هزینه کردم. دولت برای یک فرد بی خانمان با کمک مالی ، که به مدت دو سال پرداخت می کند ، مشکلی ندارد. من قصد دارم "تعمیر کامپیوتر" و همچنین یک کلاس "تکواندو دفاع شخصی" شرکت کنم ، زیرا می ترسم مردم مرا زیبا ببینند و به من صدمه بزنند. به همین دلیل است که من هرگز آرایش نمی کنم.

"آشپزخانه و حمام من دو موردی هستند که من آنها را مسلم می دانستم."

اکنون من فقط به مکانی برای اقامت احتیاج دارم ، ظاهراً دولتی در این مورد به من کمک می کند من چیزی نشنیده ام. من هرگز امید خود را به این امر نمی گذارم ، زیرا در بیست سال گذشته آن را بارها شنیده ام. آنها نمی توانند با من تماس بگیرند ، بنابراین من باید با آنها تماس بگیرم. من فکر می کنم به این ترتیب در مورد کمک مالی خوب شدم زیرا من فقط یک آفت بودم. بنابراین هر زمان که از آنجا می گذرم ، فقط وارد می شوم و آنها بالاخره از دیدن من خسته می شوند. بنابراین من این کار را انجام دادم و آن را انجام دادم.

زمان شروع زندگی در خیابان ها زمان به سرعت می گذرد. پیش از این ، پنج سال برای من مثل یک سال بود. سپس به دلایلی سرعت آن کاهش می یابد. من ده سال است که بی سرپناه هستم ، اما بیشتر احساس می کنم بیست سال است. انگار زمان متوقف شده بود. من 55 ساله هستم من دوست دارم برگردم و این کار را دوباره با شوهرم ، استیو انجام دهم. از آنجا که من الان خیلی چیزها را می دانم ، ای کاش آن زمان می دانستم.

داستانهای پشت مه یک پروژه چند رسانه ای است که از داستان واقعی باور نکردنی موسی الهام گرفته است: www.moses.movie

www.moses.movie
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد