چرخه شیر: چرخه های رایگان برای ایجاد رایانه اینترنتی

چرخه شیر: چرخه های رایگان برای ایجاد رایانه اینترنتی

شیر چرخه منبعی است که توسعه دهندگان می توانند بلافاصله از آن برای پشتیبانی از راه اندازی پروژه ها در رایانه اینترنتی استفاده کنند.

رایانه اینترنتی برای استفاده همه توسعه دهندگان با افزوده شدن اخیر در دسترس است ظرفیت زیر شبکه برنامه به شبکه از طریق پیشنهادات به سیستم عصبی شبکه (NNS). بنیاد DFINITY برای کمک به توسعه دهندگان فوق شارژ هنگام راه اندازی و راه اندازی ، با مشارکت Fleek یک شیر آب چرخه راه اندازی کرده است. توسعه دهندگان واجد شرایط می توانند به چرخه های رایگان 100 دلاری برای شروع استقرار قراردادهای هوشمند Canister در شبکه دسترسی داشته باشند.

نشانه های پروتکل رایانه اینترنتی (ICP) نشانه اصلی ابزار رایانه اینترنتی است. توکن های ICP را می توان در یک نورون قرار داد تا در اداره شبکه مشارکت داشته باشد ، یا می تواند به چرخه ای تبدیل شود تا نرم افزار روی شبکه اجرا شود. توسعه دهندگان برای پرداخت هزینه محاسبه و مصرف منابع در رایانه اینترنتی از چرخه استفاده می کنند. به منظور استقرار Canisters در تولید ، ابتدا توسعه دهنده باید ICP را بدست آورد. شیر چرخه ها ، که توسط ICP از بنیاد DFINITY تأمین می شود ، به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا از این تبدیل صرف نظر کرده و در چند مرحله آسان از Canisters استفاده کنند.

Fleek ساخت و استقرار وب سایت ها را بر روی اینترنت آسان می کند کامپیوتر راه حل میزبانی Fleek مانند Netlify برای وب باز است و توسعه دهندگان را قادر می سازد وب سایت ها را در اینترنت مستقر کنند… medium.com

با دسترسی به شیرهای چرخه ، توسعه دهندگان قادر خواهند بود یکی از دو گزینه را برای مدیریت چرخه های خود انتخاب کنند. (از توسعه دهندگان خواسته می شود شناسه اصلی خود را وارد کنند):

کیف پول چرخه یا دانک ، سرویس جدیدی که توسط Fleek ارائه می شود.

کیف پول چرخه نوع خاصی از قوطی برای مدیریت توزیع و مالکیت چرخه ها است. هنگام استفاده از SDK DFINITY Canister SDK ، کیف پول cycles به عنوان بخشی از پروژه پیش فرض dfx برای شما ایجاد می شود و اکثر عملیات انجام شده با استفاده از کیف پول cycles به طور خودکار انجام می شود. به منظور استقرار برنامه ها برای تولید بر روی رایانه اینترنتی ، توسعه دهنده باید ابتدا Canister ایجاد کرده و یک کیف پول چرخه جدید را در آن مستقر کند. هنگام انتخاب این گزینه در Cycles Faucet ، همه اینها برای شما انجام می شود. شناسه اصلی ارائه شده به عنوان کنترل کننده کیف پول جدید شما تعیین می شود و شما را قادر می سازد تا با استفاده از تعادل چرخه های خود ، قوطی ها را مستقر کنید. برای کیف پول چرخه این امر از Fleek الهام گرفت تا Dank را ایجاد کند ، یک سرویس مبتنی بر قوطی که روی رایانه اینترنتی اجرا می شود و کاربران را قادر می سازد تا چرخه های مربوط به شناسه اصلی خود را حفظ کنند. Dank زیرساخت های لازم Canister و مدیریت چرخه را در پس زمینه ارائه می دهد تا توسعه دهندگان نیازی به نصب کیف پول چرخه خود نداشته باشند. دانک حتی می تواند به طور خودکار تعادل چرخه خود را حفظ کند.

Cycles Faucet منبعی است که توسعه دهندگان می توانند بلافاصله برای حمایت از راه اندازی پروژه ها از آن استفاده کنند. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم جامعه توسعه دهندگان رو به رشد در رایانه اینترنتی چه چیزی را شروع می کنند! ____

شروع به ساخت در sdk.dfinity.org کنید و به انجمن توسعه دهندگان ما در forum.dfinity.org بپیوندید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد